10 Haziran 2010 Perşembe

Yazmalı

Yazmalı insan. Kafasında kurduğu şeyleri kağıda falan dökmeli. Ne biliyim, ben yazıncaüstümdeki yükleri atmışım gibi filan hissedip mutlu oluyorum. Sanki uzun yıllar roman yazmışım da yazmayınca bir hoş oluyormuşum gibi oldu biraz ama, nasıl anlamak istiyorsanız özgürsünüz, ben mutlu olacaksam sizin ne düşündüğünüz çok da umrumda olmaz açıkçası...
...
Yazmak istedim. Hatta ergenliğimin getirdiği aptal duygusal iniş çıkışları dökmek  istedim kağıtlara. Ne kağıdı lan, bilgisayar ekranı burası. Ama olsun, ben kağıda yazarmış gibi yapacağım. Sanki bir el yazmasıymış gibi okuyun siz de.

Yazma isteğim gitgide çoğalıyordu, ama konu bulamıyordum. Aklıma Cüneyt ARKIN'dan başka hiçbir şey gelmiyordu. Allah'ım neden Cüneyt ARKIN? Bütün filmlerini 134 kez izlememin ya da bir dönem ona ölümüne aşık olmamın bununla bir alakası var mı bilmiyorum. Ama gelmiyor işte, başka bir şey gelmiyor. Ben de isterdim sonu olan masallardan bahsetmek, gözyaşlarının insanın ruhunun kanları olduğunu betimlemek, insanların nasıl da menfaatçi olduğunu anlatmak... Ama olmuyor işte, yapamıyorum ulan.

Cüneyt ARKIN nasıl bir insandır arkadaş? Nasıl bu kadar etkilemiş bizi yahu? Tek kılıç darbesiyle yere serdiği 38 adamı ağzımızdan salyalar akarak izlemişiz resmen. Aynı andan attığı 3 oku 3 farklı adama atması, ne hikmetse adamların tam da kalplerinden vurulması ve anında yığılması hiç saçma gelmemiş yani. 3 ok, 3 farklı tarafa nasıl gidiyor, hala zerre çözebilmiş değilim. Hadi momentum kumentum bilmiyorduk da o zaman, hiç mi bir şey anlamaz lan insan. Kendimi hiç affetmeyeceğim. Onu bunu bırak, oğluyla dövüşürken oğlunun kolunun taş olmasına ne demeli? Ulan sosyal mesajın, 'Babaya el kalkmaz' sözünün bu kadar mı ekmeği yenir? Nasıl bir film ekibiniz arkadaş? 'Hocu böyle anten kunten bi' film yapalım, herkes de izlesin, televizyonda da 324324 kere yayınlansın, her seferinde kanalı değiştiremeyip yine izlesinler.' diye mi düşündünüz ipneler? Allah belanızı versin.

Niye böyle oldu lan? Niye böyle şeylere takmaya başladım ben? Cüneyt ARKIN, müsebbibi sensin. Yüzüme bak! Duyuyo musun beni. Sana söylüyorum be adam!

Hiç yorum yok: